Keresés ebben a blogban

2010. május 18., kedd

Description-a méltatlanul hanyagolt

Van egy harmadik "tag" is a honlapon, amiről sokan soha nem is hallottak, az a baj, hogy azok közül se, akik "honlap gyártók".
Ez az úgynevezett description-amit talán úgy adhatnánk vissza hogy az oldal leírása. Miközben mindenki gőzerővel a kulcsszavakon dolgozik, a Google szép csöndesen egyre több hangsúlyt fektetett a weboldalnak erre a "fehér foltjára". Mi a jelentősége? Azt lehet megfigyelni, hogy a keresőkben való megjelenés szempontjából a kulcsszavak egyezését inkább akkor figyeli az algoritmus mikor valami "negatív" szituációt talál, míg a description meglehetős jelentőséggel kezd bírni ott, ahol a honlap "rangsorolása" születik. Szemmel látható a különbség már ott is, ha egy weblapnak nincs description tag-je, vagy ha van, de az nem megfelelően van kitöltve.
Hogyan lehet jó description-t írni? Ha kíváncsi a megoldásra klikk ide!

2010. május 15., szombat

Meta keywords-a csodaszer?

A legelterjedtebb nézet, hogy a kulcsszavakkal lehet "megnyerni" a Google-t. Ezeket a kulcsszavakat az úgynevezett keywords sorba kell beírni, és ha ez megvan minden oké. Így van?
Koránt sem. Ez a történelem hajnalán úgy vagy 8-10 éve még teljesen rendben volt, azzal együtt, hogy manipulálni is lehetett a keresőket, ha az oldal alapszínével egyező színnel teleirkáltuk a honlapot, mindenféle "menő" kulcsszóval. Ma már meglehetősen visszaesett a keywords tag jelentősége, és tovább rontja a helyzetet, hogy sokan, még a "szakértők" közül se tudják, hogy is használják azt.

Érdekli a titok?
Klikk ide!